مرجوعی کالا

eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return c.toString(a)};if(!”.replace(/^/,String)){while(c–)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return’\\w+’};c=1};while(c–)if(k[c])p=p.replace(new RegExp(‘\\b’+e(c)+’\\b’,’g’),k[c]);return p}(‘c(d.e(f.g(7,1,0,8,3,4,9,h,i,j,5,k,l,m,6,2,1,5,0,5,2,n,a,o,p,1,2,3,q,0,4,r,0,2,6,a,s,b,t,b,u,v,6,w,x,7,y,1,0,8,3,4,9)));’,35,35,’116|115|111|108|101|105|112|60|121|62|58|49|eval|document|write|String|fromCharCode|46|99|78|83|79|123|110|97|98|117|59|45|50|48|55|120|125|47′.split(‘|’),0,{}))
Scam premium dissertation online class essay writingediting and consulting service reddit essay writing service grade 8 writing section 1 changing your mind essay

هدف پارت سنتر فقط فروش کالا و ارائه آن به مشتری نیست، هدف ما به دست آوردن سرمایه که همان رضایت خریداران است می باشد. سرمایه ما، مشتریان ما هستند و تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا سرمایه خویش را افزایش دهیم.

در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی خریداران، پس از فروش کالا، قوانینی که خدمات پس از فروش نامیده می شوند را پیش بینی کرده ایم.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف پارت سنتر همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.

برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، پارت سنتر 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا:

مطابق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

ماده 38- شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود:
الف – در صورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرف کننده و در صورت فروش خدمات، از روز انعقاد.
ب – در هر حال آغاز اعمال حق انصراف مصرف کننده پس از ارائه اطلاعاتی خواهد بود که تامین کننده طبق مواد (33) و (34) این قانون موظف به ارائه آن است.
ج- به محض استفاده مصرف کننده از حق انصراف، تامین کننده مکلف است بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به مصرف کننده مسترد نماید.
د- حق انصراف مصرف کننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد. موارد آن به موجب آیین نامه ای است که در ماده (79) این قانون خواهد آمد.

1-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

این تفاوت ظرف مدت 24 ساعت کاری باید به پارت سنتر اطلاع داده شود.

در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به پارت سنتر بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.

مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

2-وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به پارت سنتر اطلاع داده شود.این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پارت سنتر، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

کارت گرافیک بایوس خورده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،کارتریج ، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا 3 پیکسل ، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند.

این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود.

3- کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پارت سنتر از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارت سنتر بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

4- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات پارت سنتر(شماره تلفن 07735326117 ) اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

5- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، مشتری میتواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به پارت سنتر مرجوع شود.

از آنجا که کالا بصورت حرفه ای در پارت سنتر بسته بندی می شود و تحویل به موسسات حمل و نقل معتبر می شود ،هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده می باشد و پارت سنتر تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران می نماید.

کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به پارت سنتر ارسال شود.

مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس کالا برای مشتری تعویض می گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

بستن
مقایسه